środa, 11 marca 2015

Kotleciki z kaszy jaglanej i marchwi

Nie mogę się doczekać lata, straganów z owocami i warzywami, malin, bobu. W oczekiwaniu na ten najbardziej smakowity okres roku kombinuję, jak mogę z warzywami, aby jakoś "przetrwać".
Dziś wymyśliłam kotleciki z kaszy jaglanej i marchwi, i muszę przyznać, że nie spodziewałam się, że będą takie smaczne a zatem:









Składniki:
3 duże marchewki,
Kubek kaszy jaglanej,
3 jajka,
Bułka tarta,
Kromka chleba,
Czubryca,
Sól.







Wykonanie:
 Ugotować kaszę w osolonej wodzie. W tym czasie obrać i zetrzeć na tarce marchew. Wrzucić oba składniki do dużej miski, dodać 2 jajka, kromkę namoczonego chleba, trochę bułki tartej i czubrycy. Wszystko wymieszać, aby powstała konsystencja masy (jak na kotlety mielone). Uformować kotleciki, zamoczyć je w jajku, następnie w bułce tartej i usmażyć na patelni z dwóch stron. Nie potrzebują długiego smażenia wystarczy chwila.

Można ja podać z surówką z buraczków lub kiszonej kapusty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dorsz w sosie pomarańczowo miętowym

 Dziś miałam ochotę na coś lekkiego i nowego. Miałam ochotę na coś nieokreślonego, pewnie wiecie, jak to jest. W sklepie zobaczyłam dorsza i...