niedziela, 13 lipca 2014

Zielony sok

Jeśli lubicie soki własnej roboty, mam nadzieję że ten Wam się spodoba. Uważam, że powinniśmy codziennie wypić szklankę takiego prawdziwego soku. Warto eksperymentować ze składnikami bo czasami dziwne z pozoru połączenia dają zaskakujący efekt. Ja osobiście bardzo lubię smak selera naciowego, który jest też bardzo zdrowy.


Na 1 litr soku potrzebne będą:
4 jabłka
8 łodyg selera naciowego
1 cytryna ze skórką
Kawałek świeżego imbiru (wielkości kciuka)
Ok 50 owoców winogron

Wszystkie składniki po wyciśnięciu z nich soku tworzą coś takiego:


Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dorsz w sosie pomarańczowo miętowym

 Dziś miałam ochotę na coś lekkiego i nowego. Miałam ochotę na coś nieokreślonego, pewnie wiecie, jak to jest. W sklepie zobaczyłam dorsza i...