środa, 4 listopada 2015

Bakłażany z owczym serem i suszonymi pomidorami.

Dawno mnie tu nie było, Magda zabiegana, a ja trochę podróżowałam. Niedługo przygotuję kulinarną relację z mojej podróży.
A dziś na szybko, wspaniała przekąska - bakłażany.




Oto czego potrzebujemy:

Jeden duży bakłażan,
Pieczarki,
Suszone pomidory,
Czerwona cebula,
Owczy ser,
Oliwa,

 Bakłażany kroimy w cienkie plastry smarujemy oliwą z obu stron i grilujemy na patelni.





 W drugim naczyniu podduszamy cebulkę oraz pokrojone w małe kawałki pieczarki. 
 Jak wszystko zmięknie, dodajemy pokrojone suszone pomidory, i kilka plastrów owczego sera.
Dusimy jeszcze chwilę do momentu, aż ser się roztopi. Można posolić, jeżeli czujecie, że potrawa tego wymaga.
Wszystkie składniki puszczą sok, który utworzy sos do polania gotowych bakłażanowych wałeczków.

Na bakłażanowe plastry kładziemy farsz i zwijamy je w ruloniki. Całość wykładamy na talerz i polewamy sosem. Przekąska smakuję najlepiej kiedy jest jeszcze ciepła.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dorsz w sosie pomarańczowo miętowym

 Dziś miałam ochotę na coś lekkiego i nowego. Miałam ochotę na coś nieokreślonego, pewnie wiecie, jak to jest. W sklepie zobaczyłam dorsza i...