wtorek, 24 października 2017

Bounty wegańskie

Odchodzę od mleka, podobno 1 kubek latte to do 400 kcal, a ja piłam nawet 3 dziennie. Szukam wegańskich smaków deserów, słodyczy itd. Przepisów na fantastyczne dietetyczne słodkości jest bardzo dużo wypróbowałam już kilka, dziś zrobiłam bounty. Muszę przyznać, że nie było to proste, mimo kilku składników trudno uzyskać właściwą strukturę.




Składniki:

Masa kokosowa:
100 gram wiórków kokosowych;
Olej kokosowy;
2-3 łyżka syropu z agawy lub syropu klonowego;

Polewa:
100 ml oleju kokosowego;
1 łyżeczka syropu klonowego;
Kakao,
Wanilia,


Wykonanie:

Składniki na masę kokosową wrzucamy do blendera, włączamy blender na kilka sekund.  Wykładamy na papier i formujemy batoniki.
Następnie wkładamy masę do lodówki na 1 godzinę.

Do garnuszka wlewamy olej kokosowy, syrop, kakao oraz wanilię. Podgrzewamy na małym ogniu do uzyskania jednolitej masy.

Wyciągamy batoniki z lodówki i polewamy je ciepłą masą czekoladową.

1 komentarz:

Dorsz w sosie pomarańczowo miętowym

 Dziś miałam ochotę na coś lekkiego i nowego. Miałam ochotę na coś nieokreślonego, pewnie wiecie, jak to jest. W sklepie zobaczyłam dorsza i...